قوانین و مقررات


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/ayfljlak/domains/caspianleeches.com/public_html/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1501

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/ayfljlak/domains/caspianleeches.com/public_html/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1506
سیستم تنفسی و دفعی زالو
ژوئن 8, 2017
خواص روغن زالو خاص به همراه آنالیز کیفیت با نام تجاری استاندارد Caleech
جولای 7, 2017

قوانین و مقررات


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/ayfljlak/domains/caspianleeches.com/public_html/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1501

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/ayfljlak/domains/caspianleeches.com/public_html/wp-content/themes/betheme/functions/theme-functions.php on line 1506

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قوانین عمومی

 

تمامی کالاها و خدمات وب سایت و فروشگاه شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین, برحسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقررات تولید و نشر محتوای آنلاین می باشد

مسلما رعایت قوانین در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین دو جانبه بوده و کاربران نیز مختار به پذیرش و به تبع آن موظف به رعایت قوانین حاکی و جاری که در این صفحه به نگارش در آمده است می باشند . بدیهی است دستورات و تغییرات جدید که از سوی مراجع ناظر ابلاغ می شود نیز در همین صفحه اعمال و به روز خواهد گردید

شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین   قوانین ارائه محصولات و خدمات

۱ – تمامی محصولات عرضه شده در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  دارای مجوز رسمی و تاییدیه های لازم از وزارت مربوطه می باشد .

۲ – وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین فروش هرگونه محصول قاچاق و غیر مجاز معذور است .

۳ – تمام محصولات عرضه شده در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین اصل و دارای تاریخ انقضا می باشد  شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین تضمین می نماید هیچگونه محصول جعلی و فاقد اعتبار از کمپانیهای سازنده را عرضه نخواهد کرد .

۴ – تمامی محصولات دارای قیمت مصرف کننده می باشند که به صورت آنلاین توسط وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین به روزسانی می شود .

قوانین خرید و ارسال سفارش

۱_شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  موظف به تهیه و ارائه پیش فاکتور فروش قبل از نهایی شدن پروسه فروش می باشد .

۲ – پس از ثبت خرید کارشناسان فروش شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین جهت تایید نهایی و هماهنگی های لازم با مشتری تماس میگیرند . همچنین تمام مراحل خرید بوسیله ارسال ایمیل به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد .

۳ – کاربر امکان سفارش محصولاتی که فاقد موجودی می باشند را نخواهد داشت و شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین هیچگونه مبلغی را بابت سفارش موقت یا رزرو محصول دریافت نخواهد کرد .

۴ – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .

۵ – ارسال سفارشات مطابق با درخواست مشتری و اخذ هزینه های مربوطه می باشد . سفارشات شهر تهران که بوسیله پیک موتوری ارسال می شوند کمتر از ۵ ساعت خواهد بود , همچنین مدت زمان ارسال سفارشات پستی بر عهده شرکت پست و یا سایر شرکتهای حمل و نقل می باشد .

    کاربران و حریم شخصی

۱ – عضویت در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین رایگان می باشد

۲_ شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  موظف به حفظ و مراقبت از اطلاعات شخصی کاربران می باشد و به هیچ وجه قادر به انتشار داده های کاربران اعم از اطلاعات شخصی , سوابق خرید و پیغامهای خصوصی کاربران نخواهد بود .

۳ – حفظ و نگهداری از کلمه عبور بر عهده کاربر است و شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده افراد غیر از کلمه عبور کاربر را بر عهده نمیگیرد .

۴_شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین حق استفاده تجاری و یا تبلیغاتی از شماره تماس کاربر ندارد و صرفا اطلاع رسانی بنا بر درخواست رسمی کاربر در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  خواهد بود .

   قوانین استفاده و انتشار مجدد از مطالب شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین 

استفاده از مطالب وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  ( اطلاعات محصول , مقالات , نظرات و غیره … ) تنها با ذکر منبع و درج لینک مستقیم به صفحه مطلب ( نه صفحه اصلی کامین مارکت ) امکان پذیر است . بدیهی هر گونه استفاده از مطالب وب سایت که خارج از قوانین ذکر شده باشد غیر مجاز و پیگرد قانونی وب سایت را به همراه خواهد داشت .

    نظرات کاربران و انتشار آن

۱ – هیچ نظر , نقد و یا مطلبی از سوی کاربران در شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین امکان انتشار آنی و بدون نظارت مسئولین مربوطه را نخواهد داشت .

۲ – مطالبی که ناقض قوانین کشوری و یا مضمونی خلاف عفت عمومی داشته باشد حذف و انتشار آن در وب سایت جلوگیری به عمل خواهد آمد .

۳ – نظرات و نقدهایی که حاوی توهین و یا تخریب شخصیت سایر کاربران را داشته باشد نیز حذف و غیر قابل انتشار خواهد بود .

۴ – مطالب عنوان شده توسط کاربران نظرات و دیدگاههای شخصی کاربر بوده و شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  هیچگونه مسئولیتی در قبال تایید یا عدم تایید آن نخواهد پذیرفت .

۵ – کاربران موظف به درج نام و نام خوانوادگی خود در هنگام ثبت نظرات در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین هستند .

۶ – مسلما شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین حق پیگیری و قانونی کاربران خاطی و ناقض قوانین وب سایت را برای خود محفوظ می داند .

جشنواره و فروش ویژه

۱ – شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین  بر اساس طرحهای تشویقی و سیاستهای جلب رضایت کاربران می تواند اقدام به طراحی و برگزاری جشنواره و انواع فروش ویژه در وب سایت شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین نماید .

۲ – برگزاری هر جشنواره مطابق با قوانین وضع شده آن جشنواره خواهد بود که در صفحه مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد گردید .

۳ – زمان برگزاری و خدمات هر جشنواره بر اساس تصمیم مجموعه شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین بوده و وب سایت می تواند در صورت لزوم برگزاری جشنواره ها را به تعویق انداخته یا لغو نماید[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *