دریافت تندیس واحد نمونه کارآفرینی پرورش و تکثیر زالو در بخش شیلات و آبزی پروری در همایش ملی + تصاویر

زالو-و-زيبايی-پوست
زالو و زيبايی پوست
آوریل 23, 2016
تولید مثل زالو
تولید مثل زالو
می 24, 2016

دریافت تندیس واحد نمونه کارآفرینی پرورش و تکثیر زالو در بخش شیلات و آبزی پروری در همایش ملی + تصاویر

دریافت-تندیس-واحد-نمونه-کارآفرینی-پرورش-و-تکثیر-زالو

دریافت تندیس واحد نمونه کارآفرینی پرورش و تکثیر زالو

heade1r

در نخستین همایش ملی پژوهش ها و کاربردهای صنعت شیلات و آبزی پروری ، شرکت تخصصی ما با ارائه مقاله تحت عنوان (استاندارد سازی زالوی طبی ، اقتصاد و صادرات آن ، چالش ها و فرصت های این صنعت نوپا و ترکیب سازی نو در صنعت زالو )به عنوان سخنران کلیدی در بخش آبزیان شناخته شد و لوح سپاس از این همایش ملی دریافت کرد.
همچنین به عنوان کارآفرین نمونه در بخش شیلات و آبزیان تندیس این همایش ملی به شرکت ما اختصاص یافت
دریافت لوح سپاس و اینکه بتوانیم در این همایش تخصصی که با داوری اساتید برجسته صورت می گرفت به عنوان سخنران کلیدی همایش ملی در بخش شیلات و آبزی پروری شرکت کنیم  شروع جدیدی در بخش علمی زالو و نگاه متفاوتی به این صنعت نوپا هست.

jتندیس

 

 

 

نخستين همايش ملي پژوهش‌ها و دستاوردهاي كاربردي صنايع دام، طيور و آبزيان، 22 ارديبهشت ماه در دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار شد.
پرورش و تغذيه دام و طيور، ژنتيك و اصلاح نژاد دام و طيور، فيزيولوژي دام و طيور، مديريت واحد هاي دامپروري، بهداشت و بيماري هاي دام از محور هاي اين همايش مي‌باشند.
همچنين استفاده از نانوذرات و بیوتکنولوژی در علوم دامی و آبزی پروری، بازاریابی در صنعت دام، طیور و آبزیان، حضور در بازارهای جهانی (استانداردها، IQF، بسته بندی و …)، روشهای مدرن ساماندهی و توسعه صنعت (خوشه ها، زنجیره های تامین، مدیریت زنجیره های تامین و لجستیک) و…، بهبود و روشهای تامین خوراک مناسب برای دام، طیور و آبزیان، تغذیه و پرورش آبزیان، چالش ها و مشکلات صنعت دام، طیور و آبزیان، اقتصاد و ترویج در صنعت دام، طیور و آبزیان، بومی سازی فن آوری های جدید صنعت دام، طیور و آبزیان از ديگر محور هاي اين همايش اعلام شدند.

لوح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *