Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/ayfljlak/domains/caspianleeches.com/public_html/wp-content/themes/betheme/functions/theme-head.php on line 421

مزایای روغن زالو ی ممتاز برند caleech دارای آنالیز کیفیت و استاندارد

10 مورد اثبات شده از مزایای روغن زالوی ممتاز با برند اختصاصی  caleech که همه باید بدانند

مزایای روغن زالو به عنوان محصولی ویژه از شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین بسیار قابل توجه است. این محصول دارای آنالیز کیفیت با تست های میکروبی  و شیمیایی از آزمایشگاه  استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد  که  از مهمترین ویژگی این محصول تولید در  کارخانه داروسازی  بوده که آن را در عرصه تولید منحصر به فرد می نماید. 

برای سلامت مشتریان و اطمینان خاطر از برند انحصاری caleech خرید کنید  

دفتر : گرگان . دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی – شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین

تلفن فروش (خانم جعفری) : 01732262009- 09118707384  مسئول فنی : حلیمی 09117944229 

 

زالوها حیواناتی در رده کرم Fillum Annelida هستند. آن ها کرم های گوشتخواری هستند که ما زالوها را به عنوان مکنده خون می شناسیم. آنها برای زنده ماندن و رشد فقط به خون نیاز دارند. روغن زالو حاوی آنزیم های Hirudo Medicinalis (زالو های دارویی) است. داروهای مدرن از زالو های دارویی برای درمان لخته ی خون در پیوند پوست استفاده می کنند.

زالو ها به نظر می رسد که یک حیوان ترسناک منزجر کننده با اندام تناسلی متعدد و هرمافردیت (دو جنسی) است. صرف نظر از شکل، زالو در واقع حیواناتی است که دارای مزایای متعدد برای طبیعت و همچنین برای انسان است.

چندین سال پیش، زالو راه حل درمانی رایج برای معالجه کردن بسیاری از بیماری های مزمن مزاجی بود. این درمان در هند باستان، یونان، امریکا، اندونزی و اروپا وجود داشت. مناطق مختلف اندونزی دارای انواع مختلفی از زالو است.

مزایای روغن زالو صد در صد طبیعی

شما باید درباره روغن زالو شنیده باشید، مخصوصا اگر از مشکلات نعوظ یا سایر مسائل مربوط به نارسایی جنسی رنج می برید. چنین مسائل و مشکلات جنسی معمولا باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی زوج های متاهل می شود.

امروزه برای حل آن ها، روغن زالو به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. روغن زالو می تواند به طور قابل توجهی طول آلت تناسلی را افزایش دهد.  یکی دیگر از خواص کمتر شناخته شده در مورد زالو ها، توانایی در تقویت و افزایش حجم آلت تناسی مردانه می باشد. فرمول اصلی این دارو در ابتدا توسط قبایل جاوه ای تهیه و تولید شده است. برای صدها سال، مردان قبایل مالا / جاوه که معمولا تا چهار همسر انتخاب می کردند، برای نگهداری آلت تناسلی و تقویت قوای جنسی از پماد مخصوصی استفاده می کردند.

همچنین برای کنترل دیابت ها، کاهش آکنه و لکه های تیره، افزایش اندازه سینه، افزایش میل جنسی در خانم ها نیز کاربرد دارد. برای این که اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

روغن زالو و خواص بیشمار آن

این روش سنتی و دارو، شباهت قابل توجهی به روش مردان عرب بیابان گرد برای تقویت قوه ی جنسی آن ها دارد که روش آن ها در کتاب “The Perfumed Garden” نوشته ی شیخ عمر النفزاوی که ترجمه انگلیسی آن را سر بورتون انجام داده است نیز ذکر شده است. که در آن توضیح داده شده که چگونه با استفاده از این روغن، ماساژ یک آلت تناسلی می تواند بزرگ تر و قوی تر شود.

در این کتاب نوشته است که یک روش برای این کار استفاده از زالو های Hirudo Medicinalis (زالو های دارویی) البته فقط آن هایی که در آب زندگی می کنند. باید مقداری از آن ها را در یک بطری قرار داد و بطری را با روغن پر کرد. سپس بطری را در مقابل نور خورشید قرار می دهید طوری که یک مخلوط کامل ایجاد شود. با این مخلوط به دست آمده عضو را چند روز می توان ماساژ داد تا درمان صورت گیرد.

دستوالعمل واقعی برای روغن زالو کاملا متفاوت از آن چه که در بالا ذکر شده، چون تحقیقات نشان داده است که برای مثال یک روش برای تهیه این نوع روغن این گونه است که زالو و سایر گیاهان طبی مورد نیاز باید در نارگیل های سبز تازه پخته شوند و روی زغال چوب بجوشند. در نهایت این ترکیب یک روغن غلیظ و متراکم و تیره را فراهم می کند.

یک بطری 30 میلی لیتری از این محصول می تواند حداقل برای یک ماه مورد استفاده قرار گیرد.

  با توجه به بومي سازي در كشور ، قيمت  روغن زالو ی کاسپین که محصول شرکت دانش بنیان رشد فناورانه کاسپین می باشد  30%  مشابه هاي خارجي آن مي باشد.

طبق تحقیقاتی که در سال های اخیر در کل دنیا انجام شده است نتیجه ای قابل تامل بدست آمده است و آن این است که 20 درصد از مردم کل دنیا به اختلالات جنسی مبتلا هستند.اگر بخواهیم مشکلات جنسی را ریشه یابی کنیم به این نکته می رسیم که هورمون هایی که در بدن وجود دارند دچار عدم تعادل هستند که اثرات آن بیماری هایی چون ارضا شدن زودرس,کمبود یا نبود میل جنسی,…می باشد.

سلامتی و تندرستی با روغن زالو

مزایای روغن زالو از دید طب سنتی و درمان از طریق آن

بر اساس گفته رئیس انجمن سلامت خانواده ایران مشکل انزال زودرس در مردان در کشور به ۳۰ درصد رسیده است وی همچنین خاطر نشان کرد که از بین زوج های ایران 30 درصد آن ها  مبتلا به یکی از اختلالات جنسی می باشند.

برای درمان این نوع بیماری ها درمان و روش های زیادی وجود دارد. در طب سنتی یکی از درمان هایی که ذکر شده، استفاده از این روغن می باشد. برای این نوع از روغن های تهیه شده از  زالو علاوه بر موارد فوق خواص های زیادی ذکر شده است که در ادامه تعدادی از آن را بیان می کنیم.

خواص بی نظیر و مزایای روغن زالوی ایرانی

  1. حجيم كننده  آلات تناسلی بسيار موثر در مردان
  2. نعوظ  را قوی ترمی کند
  3. میل جنس را افزایش و قابل کنترل می کند
  4. قابلیت بهبود جراحت و از بین بردن اثرات رگ به رگ شدن را دارد و در طی استفاده از روغن، قابلیت بازسازی و اصلاح بیش از 6000 مویرگ در عضو آسیب دیده را دارد
  5. افزایش گردش خون
  6. بازسازی و اصلاح عروق خونی
  7. ناباروری در مردان (ضعف در اسپرم ) را کاهش می دهد
  8. افزایش حجم عضلات مختلف بدن در ورزشکاران
  9. بزرگ و برجسته کردن اندام های مختلف مانند سینه، باسن، گونه، صورت و …

یکی دیگر از ویژگی های بی شماری که می توان برای این روغن عنوان کرد، نقشی است که این روغن در بهبود زخم و جراحت دارد. تاثیری که ماساژ با این نوع روغن بر روی عضو دارد منجر به ترمیم و بازسازی جراحت های پوستی می شود. این مورد به دلیل وجود ماده ای به نام MPS می باشد.

این ماده در روغن تولید شده از زالو، آب را جذب کرده و در نتیجه جذب آب و رها شدن لایه ی میانی بافت تحت تاثیر، این امکان فراهم می شود تا از یک حجم زیاد و متراکم بافت که در نهایت زخم را ایجاد می کند، پیشگیری به عمل آید.

در آسیب های مختلف بافت های بدن، یکی از رایج ترین آن ها رگ به رگ شدگی است. این آسیب دیدگی و سایر ناهنجاری ها و آسیب ها در افراد یک اتفاق طبیعی و عادی است. اما معمولا درد ناشی از این مشکلات گاها زندگی طبیعی افراد را مختل می کند.

 

مزایای روغن زالو اصل صد در صد و کاملا طبیعی با غلظت و کارایی بالا و باور نکردنی

رگ به رگ شدگی ناشی از عدم تحرک در افراد است اما با استفاده از ماساژ این روغن می توان این نوع آسیب را مرتفع کرد. نحوه عملکرد این نوع روغن این گونه است که باعث افزایش سیالیت خون می شود و این عامل موجب می شود تا بافت ها سریع تر جذب شوند و روند بهبود سریع تر باشد.

با توجه به آزمایش هایی که بر روی افراد مختلف صورت گرفته است تاثیر این نوع ماساژ موجب شد تا 83 درصد از افراد بیمار در طی یک هفنه به بهبود پیدا کنند.

بنابراین زالو و زالو درمانی از هر نوعی که باشد بر روی سلامیت افراد تاثیر مثبت خواهد گذاشت. استفاده از زالو به صورت زنده بر روی پوست باعث می شود تا از طریق مکیدن خون افراد، مواد دارویی مختلفی وارد بدن شود. بدن زالویی که از بین رفته و مرده است نیز برای ساخت مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت نیز این روغن که از بافت بدن خود زالو ها تهیه می شود نیز باعث می شود تا انواع مختلفی از مشکلات و بیماری ها به کمک آن بهبود پیدا کند.

عوارض روغن زالو برای افراد مختلف به چه صورت است؟

این ماده از دیرباز در طب سنتی ما جایگاه ویژه ای داشته است و در کتاب های مشهوری از افرادی به نام چون بو علی سینا (قانون در طب و بخش قرابادین), حکیم ارزانی (مفرح القلوب), تهرانی (درع الصحه) و نفیس کرمانی (شرح اسباب العلامات) می توان یافت.

در مورد عوارض روغن زالو برای بدن در تحقیقات و آزمایش های صورت گرفته در تحقیقات علمی و تخصصی موردی عنوان نشده است. بنابراین استفاده از این روغن برای کسب نتایجی که در مورد فواید آن ذکر شد بلا مانع است. اما اگر آن را برای ماساژ استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید دوره مصرف را کامل کنید و در این کار نظم داشته باشید. صرفا استفاده کوتاه مدت و بدون زمانبندی و نظم مناسب نمی تواند نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد.

کاربرد و مزایای روغن زالو برای صورت افراد به ویژه خانم ها

برخی از بافت های بدن تحت تاثیر ماساژ با این محصول تغییر شکل داده و به حجم آن ها افزوده می شود از این نوع از بافت ها می توان بافت صورت را مثال زد که تحت ماساژ با این روغن می تواند پر تر و زیبا تر شود. برای خیلی از افراد کل صورت ملاک نیست و آن ها می خواهند تا گونه های برجسته ای داشته باشند بنابراین فقط گونه های خود را با روغن ماساژ می دهند تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. علاوه بر استفاده ی روغن زالو برای صورت می توان برای ماساژ و افزایش حجم سایر بافت های بدن نیز از این روغن استفاده نمود.

راه های خرید اینترنتی روغن زالو کدام است

این که بتوان یک محصول مطمئن و در عین حال مقرون به صرفه را تهیه کرد، نیاز به این دارد تا مدتی زمان صرف کنید. از محصولات مختلف ایرانی و خارجی استفاده کنید تا با بررسی نتایج متوجه شوید که آیا محصول مورد نیاز شما هست یا خیر.

اما از آن جایی که شرکت رشد فناورانه کاسپین یک شرکت دانش بنیان است و از اساتید و متخصصان دانشگاهی در این حوزه استفاده می کند، در نهایت محصولاتی که تهیه می کند در نتیجه تحقیقات فراوان علمی است. بنابراین محصولی که به دست مصرف کننده می رسد دارای بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت است. دلیل این کیفیت حضور افراد متخصص و خبره ی این حوزه ی علمی است و علت قیمت مناسب محصول نیز استفاده از توان افراد و خط تولید داخلی است که در مقابل نمونه های خارجی و داخلی با سود بسیار پایین تر به بازار عرضه می گردد.

برای خرید اینترنتی روغن زالو می توانید از لینک خرید استفاده نماید.

[videojs_video url=”http://asset1.shabakema.com/data/2017/09/19/video/59c0ed2782388__________________________________________________________________.mp4″]